loading...
بیا تو عکس
mojtaba بازدید : 252 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتخت شدن همدان، خمین، سمنان و پرند بوده و مجلس برای تعیین تکلیف این مساله به دولت دو سال مهلت داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، "امیر خجسته" در جمع خبرنگاران، از افتتاح و بهره‌برداری ترمینال حجاج فرودگاه همدان تا 22 بهمن امسال خبر داد و اظهار کرد: قدمت فرودگاه همدان به 80 سال می‌رسد بنابراین از سال 84 تا 90 اعتبار هزینه شده برای آن 9 میلیارد تومان بود تا بدین ترتیب امروز هواپیمای پهن پیکر بتواند در آن به پرواز درآید و از حج و پروازهای خارجی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برای برقراری موارد ذکر شده نزدیک به 40 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در گذشته فرودگاه، ترمینال حجاج و برج مراقبت نداشت اما خوشبختانه با تامین اعتبار 21 میلیارد تومانی طی سال‌های 94 و 95 این امکانات در فرودگاه ایجاد می‌شود که در صورت اتمام تا 22 بهمن ترمینال حجاج به بهره‌برداری می‌رسد در غیر این صورت سال آینده این اتفاق رخ می‌دهد.

خجسته با بیان اینکه تا دیروز اعتبارات به اصفهان می‌رفت اما امروز با پیگیری‌های نمایندگان برای احداث آزادراه و فرودگاه همدان تخصیص می‌یابد، عنوان کرد: کار نمایندگان اجرا نیست اما هرجا اجرای پروژه‌ای متوقف شده باشد ورود می‌کنیم به عنوان مثال بهره‌برداری از بیمارستان بعثت 20 سال به طول انجامید به طوریکه زمان افتتاح ساختمانی مستهلک تحویل شد همچنین آزادراه ساوه-همدان که از سال 81 کلنگ‌زنی شد و با وجود زمان‌بندی چهار ساله تا سال 91 تنها 30 درصد و پس از آن 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

افتتاح آزادراه ساوه-همدان تا دوماه دیگر

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند می‌خواهید پروژه‌ها را به نام خود مصادره کنید در حالیکه چنین چیزی صحت ندارد، خاطرنشان کرد: بیشترین توان خود را برای انجام دو پروژه آزادراه و فرودگاه همدان گذاشتیم و خوشبختانه با فشار و استیضاح وزیر مربوطه پروژه آزادراه آماده بهره‌برداری بوده و تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به تصویب پروژه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین در سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال 93 اشاره کرد و افزود: با وجود سفر دو هیأت دولت از آن زمان به استان تا سال 91 هیچ اقدامی برای آغاز عملیات اجرایی در این منطقه انجام نشده بود و پتروشیمی ابن‌سینا هم کان لم یکن تلقی شده بود.

وی ادامه داد: شستا با هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری و آغاز عملیات اجرایی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد وارد عمل شده و سرمایه‌گذار فولاد فامنین هم کار می‌کند و سایر سرمایه‌گذاران وارد همدان می‌شوند.

ریل‌گذاری راه‌آهن شتاب گرفته است

خجسته به راه‌آهن همدان- تهران اشاره کرد و گفت: احداث این راه‌آهن از سال 75 در دستور کار قرار گرفت و در سفر مقام معظم رهبری در سال 83 تصویب و عملیات اجرایی آن زمان‌بندی شد به طوریکه تاکنون 99 درصد زیرساخت راه‌آهن به انجام رسیده و 175 کیلومتر ریل‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا با روسیه برای واردات محموله ریل قرارداد بسته شده، عنوان کرد: در حال حاضر با فشار آوردن به وزارتخانه مربوطه ریل از شاهرود و کرمان به همدان آورده شد تا سکوت کنیم و هم‌اکنون عملیات ریل‌گذاری شتاب گرفته است.

وی با اشاره به جانمایی نامناسب ایستگاه راه‌آهن 150 کیلومتر خارج از شهر اعلام کرد: ایستگاه راه‌آهن به ورودی شهرک فرهنگیان یا ترمینال انتقال می‌یابد تا داخل شهر و در دسترس مردم باشد.

خجسته با اشاره به پروژه خط انتقال آب از سدتالوار به همدان و اتمام آن تا سال 90-89 طبق زمان‌بندی، اظهار کرد: تا سال 91 پروژه تنها 18 درصد پیشرفت داشته و امروز بالای 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اینکه به این پروژه خوش‌بین نیستم، تصریح کرد: خطاب به وزیر نیرو گفتم آیا این پروژه برای همدان آب به همراه دارد یا نه؟ با توجه به اینکه حیات همدان با آب است باید به فکر تامین آب از جای دیگری باشیم. باید گذشتگان نسبت به این پروژه جوابگو باشند.

وی با بیان اینکه 40 درصد سدهایی که در کشور ایجاد شده غیرکارشناسی بوده و مفید فایده نیست، عنوان کرد: اجرای پروژه‌ها بدون کار تحقیقاتی و غیرکارشناسی آسیب جدی به کشور و بیت‌المال وارد می‌کند.

ساخت نیروگاه از ابتدا اشتباه بوده است

وی در ادامه به اشتباه و آسیب‌زا بودن نیروگاه مفتح از روز نخست طرح ساخت آن در استان اشاره کرد و گفت: نیروگاهی همچون مفتح باید در کنار دریا احداث می‌شد اما با این اقدام تنها آب منطقه بلعیده شده و مشکلات عدیده‌ای برای کشاورزان ایجاد شده است.

وی به تبدیل برج نیروگاه مفتح از تر به خشک در فاز نخست و پیگیری فاز دوم و سوم این پروژه به منظور حفظ آب منطقه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 136 میلیارد تومان برای تبدیل برج نیروگاه از تر به خشک و انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب همدان به نیروگاه هزینه شده است.

تنها راه نجات استان جذب سرمایه‌گذار است

نماینده مردم همدان تنها راه نجات استان را جذب سرمایه‌گذار دانست و گفت: باید بدون چالش و بحث سیاسی استان را از شرایط موجود خارج کرده و به جایی برسانیم که شایسته مردم همدان باشد و عقب‌ماندگی 36 ساله را جبران کند و با ایجاد امنیت و رفع موانع ورود سرمایه‌گذار اشتغالزایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه داخل شهر همدان نیازمند تحول و قطار شهری است، تصریح کرد: قرارداد آغاز عملیات اجرایی کنارگذر غربی مسیر اتصال تهران به کرمانشاه با اعتبار 22.5 میلیارد تومانی بسته شده و قرارداد کنارگذر شرقی مسیر ملایر به همدان نیز منعقد خواهد شد.

دولتی‌ها میلی به اجرای اصل 44 قانون اساسی ندارند

وی با تاکید بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور، خاطرنشان کرد: اجرای این اصل در دولت گذشته و فعلی ابلاغ شده اما دولتی‌ها به ویژه دولت گذشته میلی به اجرای آن ندارند.

وی به اجرای طرح تحول نظام سلامت و وزیر بهداشت اشاره کرد و افزود: وزیر گفته در همدان بیمارستان جامع‌الشرایطی با 100 هکتار زمین خواهیم ساخت و بیمارستان‌های فعلی را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم تا دولت تنها ناظر باشد.

وی به ایجاد فراکسیون فعالیت‌های قرآنی در مجلس به ریاست لاله افتخاری اشاره کرد و یادآور شد: مجمع نمایندگان زاگرس‌نشینان هم عملیاتی شده و با قدرت پیگیری می‌شود.

خجسته به وجود هزار و 800 جاذبه در همدان و عدم توجه به آنها اشاره کرد و گفت: ورود هر گردشگر به استان می‌تواند برای هشت نفر اشتغالزایی کند.

تپه هگمتانه در شرف ثبت جهانی است

وی با بیان اینکه تپه هگمتانه در شرف ثبت جهانی است، افزود: بسیاری از جاذبه‌های توریستی ثبت جهانی نشده است.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بر عهده مدیر ارشد استان است، تصریح کرد: استان نیازمند مدیران فعال، پویا، اثرگذار و خستگی‌ناپذیر است؛ اینکه برای روی کار آمدن مدیری دخالت نمی‌کنیم به این علت است که بتوانیم بعدها اگر خوب کار نکرد حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به ورود سرمایه‌گذار فرانسوی برای ساخت شهرک دارویی در زمینی به مساحت 270 هکتار در همدان اشاره کرد.

کلانشهر و پایتخت تاریخ و تمدن بودن همدان تنها در حد اسم است

وی در ادامه گفت: کلانشهر و پایتخت تاریخ و تمدن بودن همدان تنها در حد اسم است و در سطوح ملی چیزی مشاهده نشده و اعتباری برایش درنظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه دولت هر کجا دچار مشکل شده بودجه فرهنگی را آنجا هزینه کرده است، افزود: احقاق حق همدان عزم ملی می‌خواهد.

وی از قضاوت درباره مدیران فرهنگی استان با توجه به تحریم‌ها و اوضاع بد اقتصادی و عدم اختصاص بودجه به این بخش ممانعت کرد و گفت: در حال حاضر حقوق کارمندان این حوزه از مالیات پرداخت می‌شود و نمی‌توانیم برای تخصیص اعتبار فشار وارد کنیم.

وی در خصوص تیم پاس نیز گفت: از عملکرد برخی مسئولان که یکسری مسائل را رعایت نکردند رضایت ندارم، بحث فوتبال در سطح کشور پشت پرده‌های افتضاحی دارد که اگر اصلاح نشود اتفاق بدی می‌افتاد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان باید تیم پاس را حفظ کنند، تصریح کرد: باید افرادی در تیم به کار گرفته شوند که اهل معامله و دلالی نبوده و پاک عمل کنند تا تیم رشد کند در غیر این صورت وقوع اتفاقات بدی را شاهد خواهیم بود.

مهلت دو ساله مجلس به دولت برای انتقال پایتخت

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتخت شدن همدان، خمین، سمنان و پرند بوده و مجلس برای تعیین تکلیف این مساله به دولت دو سال مهلت داده است.

وی همچنین به تصویب طرح لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات به صورت یک فوریتی اشاره کرد و افزود: این لایحه باید به صورت دو فوریتی به تصویب می‌رسید اما یک فوریتی به تصویب رسید و سعی می‌کنیم طرح را خارج از نوبت با حضور وزارت کشور، اطلاعات و ... به نتیجه برسانیم تا به این دور از انتخابات مجلس برسد.

وی گریزی به تغییر استاندار زد و ادامه داد: تغییر و تعیین تکلیف استانداران با وزیر کشور است و به طور حتم در آستانه انتخابات کسی را جابجا نمی‌کند.

وی به تشکیل دادگاه ویژه، حبس و جریمه برای برخورد با متخلفان فضای مجازی از طریق قوه قضائیه اشاره و عنوان کرد: نرفتن به مجلس را به تضییع حقوق مردم ترجیح می‌دهم.

وی تصریح کرد: آیا مبارزه با مفاسد اقتصادی کمتر از برجام است؟ از قوه قضائیه می‌خواهیم در مبارزه با مفاسد اقتصادی برخورد ضعیفی نداشته باشد.

خجسته با بیان اینکه فردی ارزشی و ولایت‌مدار هستم و در قالب گروه و جناح خاصی جا نمی‌گیرم، اظهار کرد: مخلص هر حزبی که حرف حق بزند هستم اما زمانیکه در قالب حزب می‌رویم نمی‌توانیم ضعف‌ها را بیابیم.

 

ایسنا - مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت

www.isna.ir/fa/news/.../مهلت-دو-ساله-انتقال-پایتخت-به-دولت
۶ ساعت پیش - رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد...

مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت - ایسنا | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15113520
۴ ساعت پیش - رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتختشدن همدان، خمین، سمنان و پرند بوده و مجلس ...
مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت. ... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولتمهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت.

مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت-قدس آنلاین|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=مهلت-دو-ساله-انتقال-پایتخت-به-دولت...
مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت-قدس آنلاین|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت ظهر یکشنبه 15 آذر 94 ...

khabarche.ir/خبر/3661424/مهلت-دو-ساله-انتقال-پایتخت-به-دولت
۶ ساعت پیش - دولت مجلس کمیسیون همدان پایتخت ظهر یکشنبه پانزدهم آذر ماه 1394 خبر مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت.
۴ ساعت پیش - مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت -پایگاه خبری قدس آنلاین, اخبار ،اخبار سیاسی، اخبار روز ،آخرین اخبار ،اخبار اجتماعی, اخبار،آخرین خبرها, زبان ...

مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/iran.../مهلت-دو-ساله-انتقال-پایتخت-به-دولت/.../5420...
۶ ساعت پیش - رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتختشدن همدان، خمین، سمنان و پرند بوده و مجلس ...
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتخت شدن همدان، خمین، سمنان و پرند بوده و مجلس برای تعیین ...

مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت

www.usz.ir/index.php/2013-05-28-17-42-32/272683-
مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · چاپ; پست الکترونیک. مشخصات: مجموعه: سیاسی: منتشر شده در چهارشنبه, 30 -3443 00:00: تعداد بازدید: 0. رئیس کمیسیون شوراها ...

مهلت دو ساله به شورای ساماندهی برای ارائه نتایج تحقیقات ...

www.ilna.ir/.../194468-مهلت-دو-ساله-به-شورای-ساماندهی-برای-ارائه-نتای...
با نظر موافق نمایندگان مجلس شورای ساماندهی پایتخت موظف شد تا ظرف ۲ سال از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون امکان سنجیانتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت ...

مهلت دو ساله برای ساماندهی انتقال پایتخت

xinniangwang.cc/view/index.php?id=966815
با نظر موافق نمایندگان مجلس شورای ساماندهی پایتخت موظف شد تا ظرف 2 سال از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون امکان سنجیانتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت ...
به گزارش مهر، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلت دارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال «پایتخت سیاسی اداری» را ...
مهلت دو ساله برای ساماندهی انتقال پایتخت. با نظر موافق نمایندگان مجلس شورای ساماندهی پایتخت موظف شد... امکان سنجی انتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت.

انتقال پایتخت چقدر هزینه دارد؟

jamejamonline.ir/online/.../انتقال-پایتخت-چقدر-هزینه-دارد؟
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس به فارس گفت: انتقال پایتخت ۲۵ سال زمان نیاز دارد. ... دولت نهم و اوایل دولت دهم نیز زمزمه های تغییر پایتخت و احتمال انتقال آن به دو شهر ...

اجتماعی » همه آنچه درباره انتقال پایتخت باید بدانید - اخبار

www.khabar.pichak.net/.../همه_آنچه_درباره_انتقال_پایتخت_باید_بدانید
او همچنین به خبرگزاری فارس می گوید: انتقال پایتخت 25 سال زمان نیاز دارد. ... در اواخر دولت نهم و اوایل دولت دهم نیز زمزمه های تغییر پایتخت و احتمال انتقال آن به دو شهر ...
به گزارش صبح گناباد به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکه دولت ۲سال مهلت دارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال ...

مخالفت دولت با افزایش ناگهانی مزد/ تعیین دستمزد دستوری ...

feedgah.ir/item/3/229075/مخالفت-دولت-با-افزایش-ناگهانی-مزد-تعیین/
مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت. رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به موضوع انتقال پایتخت اشاره کرد و گفت: شهرهای نامزد پایتخت شدن همدان، خمین، سمنان و ...

انتقال پایتخت- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/59032/انتقال%20پایتخت
مهلت دو ساله برای ساماندهی انتقال پایتخت ... موظف شد تا ظرف ۲ سال از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون امکان سنجی انتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت ارائه کنند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فرهنگ نیوز، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکهدولت 2 سال مهلت دارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال ...

مرکز پژوهشها - مهلت دو ساله به شورای ساماندهی برای ارائه نتایج ...

rc.majlis.ir/fa/news/show/898041
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهلت دو ساله به شورای ساماندهی برای ارائه نتایج تحقیقات انتقال پایتخت ... امکان سنجی انتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت ارائه کنند.

همه آنچه در مورد انتقال پایتخت باید بدانید | پایگاه خبری ...

farazeno.ir/همه-آنچه-در-مورد-انتقال-پایتخت-باید-بدا/
به گزارش فراز نو به نقل از مجله مهر: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلتدارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال «پایتخت ...

جمع آوری 30 عروسک مشکوک در البرز/تصاویر مدرسه ای در ...

www.mizanonline.ir/.../جمع-آوری-30-عروسک-مشکوک-در-البرزتصاویر-م...
۱۵ دقیقه پیش - مهلت دو ساله مجلس به دولت برای انتقال پایتخت، گاز در جنوب کرمان قطره‌ای شد، مشاهده ۱۸ توله یوزپلنگ جدید در کشور، چرا قالیباف تذکرات شورای شهر ...

پایتخت بعدی ایران کجاست؟ - میهن امروز

mihanemrooz.ir/fa/news/11112/پایتخت-بعدی-ایران-کجاست
او همچنین به خبرگزاری فارس می گوید: انتقال پایتخت ۲۵ سال زمان نیاز دارد. ... در اواخر دولت نهم و اوایل دولت دهم نیز زمزمه های تغییر پایتخت و احتمال انتقال آن به دو شهر ...
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شورای نگهبان چند روز پیش طرحی را تصویب کرد که مطابق آن دولت. ... مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلت دارد تا طرح ... در اواخر دولت نهم و اوایل دولت دهم نیز زمزمه‌های تغییر پایتخت و احتمالانتقال آن به دو شهر ...
کارشناس حقوق ورزشی معتقد است انتقال فرید کریمی از تراکتورسازی به صبای قم در خارج از فصل نقل و. ... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · چشمی و ثاقبی ...

اخبار نقل و انتقال فرهنگیان در سال ۹۴ - «ای استخدام» - 560473

www.e-estekhdam.com/اخبار-نقل-و-انتقال-فرهنگیان/
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موافقت با انتقال معلمان ابتدایی به تهران/سهیمه پایتخت از استخدام (خبرگزاری مهر) ابلاغ دستورالعمل نقل‌ و انتقال فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ (خبرگزاری تسنیم) ... اسناد هویتی هستند به دو اردوگاه مراجعه و برای آنها معرفی نامه صادر شد تا بر ..... دولتی (غیر از دانشگاه پیام نور) با ارائه مدارک مستند، متقاضی انتقال ...

نظرات ارسال شده - خبرگزاری شبستان

shabestan.ir/detail/News/392689
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهلت دو ساله به شورای ساماندهی برای ارائه نتایج تحقیقات انتقال پایتخت ... امکان سنجی انتقال پایتخت نتایج تحقیقات خود را به دولت ارائه کنند.

برآورد هزینه انتقال پایتخت معادل ٥ سال بودجه کل کشور

shafaonline.ir/.../برآورد-هزینه-انتقال-پایتخت-معادل-٥-سال-بودجه-کل-ک...
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نباید فراموش کرد به فرض انتقال پایتخت اداری - سیاسی، تهران همچنان نیازمند ساماندهی است. .... مجلس فقط یک ماه است که دولت را موظف کرده در طول دو سال به مطالعه .... دو سال مهلت داده شده است که در این زمینه تصمیم‌گیری شود و پایان این ...

چالش‌های انتقال پایتخت در مجلس

fhnews.ir/fa/news/72265/چالش‌های-انتقال-پایتخت-در-مجلس
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در جریان بررسی کلیات طرح ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی و اداری در ... نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان اینکه این طرح برای دولت بار مالی به همراه خواهد ... اشاره به مهلت دو ساله این طرح به شورای ساماندهیپایتخت برای ارائه یک طرح ...
مهلت 16 ساله برای تغییر پایتخت ... مهدی خاکی‌فیروز: 224 سال پیش که آقا محمدخان بنیانگذار سلسله قاجار می‌خواستپایتخت را تغییر دهد، به دو موضوع فکر می‌کرد. ... نخستین بحث جدی مربوط به انتقال پایتخت در سال 64 مصادف با دویستمینسال ... اوایل دهه هیأت دولت به ریاست هاشمی رفسنجانی به بررسی انتقال پایتخت و مطالعه در مورد ...
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد. ... بر امر مسافرتها و ماموریتهای غیرثابت کارکنان دولت (در اجرای بند (5) ماده (1) قانون نظارت ... مهلت دو ساله به شورای ساماندهی برای ارائه نتایج تحقیقاتانتقال پایتخت ...

مجلس به کليات طرح انتقال پايتخت راي داد

afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=124576
۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در جريان بررسي کليات طرح ساماندهي و انتقال پايتخت سياسي و اداري ... نماينده مردم قائمشهر در مجلس با بيان اينکه اين طرح براي دولت بار مالي ... غضنفرآبادي با اشاره به مهلت دو ساله اين طرح به شوراي ساماندهي پايتختبراي ارائه يک ...

آخرین اخبار انتقال پایتخت - 1 - ویکی‌پی‌جی

www.wikipg.com/news_tag/انتقال%20پایتخت
انتقال پایتخت نباید مطرح شود- بعضی از پروژه‌های عمرانی پس از گذشت 30 سال هنوز ... با اشاره به تعیین تکلیف انتقال پایتختطی دو سال آینده، گفت: تمرکززدایی ..... پایتخت با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلت دارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال «پایتخت ...

ایرنا - شورای ساماندهی پایتخت سیاسی و اداری کشور تشکیل ...

www.irna.ir/.../دولت/شورای_ساماندهی_پایتخت_سیاسی_و_اداری_کشور_...
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده 2 طرح انتقال پایتخت با ثابت ماندن اعضای شورای ... دونفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و ... مهلت 2 ساله به دولت برای تحقیقات
آفتاب: هشدار سخت اصولگرایان به گروه ۴ اصولگرایان آفرینش: امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در ... ششم در اواخر آذرماه روانچی: هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی ایران علاقه‌مند به همکاری با ... بررسی روزانه ۷ مرگ مشکوک در پایتخت/ جزئیات طرح ملی دادپزشک .... بنده از حدود سه سال پیش که برای اهدا خون به سازمان انتقال خون مراجعه کردم متوجه غلظت ...

جابه‌جایی پایتخت تصویب شد: مهلت 16 ساله برای تهران

www.khabaronline.ir/detail/22511/society/urban
۱۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - نخستین بحث جدی مربوط به انتقال پایتخت در سال 64 مصادف با ... دهه هیأت دولت به ریاست هاشمی رفسنجانی به بررسی انتقال پایتخت و مطالعه در مورد ...
دلایل متعدد براي انتقال پايتخت سياسي کشور به بروجرد در پی مصوبه مجمع ... نظام و مجلس شورای اسلامی براي انتقال پايتخت سياسي کشور از تهران تا سال 1404. .... فاصله جاده ای بروجرد با تهران 380 کیلومتر است که دو کلانشهر قم و اراک در بین این ..... از پایتخت جدید است، انتقال مرکزیت سیاسی و ادارات دولتی یعنی وزارتخانه هاست ...

کدام شهر پایتخت سیاسی و اداری می شود؟

shahrkhabar.ir/fa/news/42055/کدام-شهر-پایتخت-سیاسی-و-اداری-می-شود
۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته انتقال پایتخت به این سادگی ها میسر نیست و می بایست متغیرهای ... وی در ادامه تصریح کرد: طرحانتقال پایتخت اداری و سیاسی، دولت را موظف می ... ظرف دو سال مهلت دارند که درباره طرح ساماندهی پایتخت به نتیجه برسند و نظرات ...
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حامد : با سلام - اینجانب 4 سال است ازدواج کردم - هنگام نزدیکی با همسرم ، من ... اعضاء نعوظ آلت، اجسام غاری هستند که به شکل دو استوانة متساوی در طرفین ...... حادثه اصفهان مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت یارانه 2 میلیون و 943 هزار نفر ...
رئيس جمهوري تركيه وعده داد كه وابستگي اين كشور را به نفت و گاز وارداتي از روسيه از ميان مي برد. افت قيمت ...... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت. 6 December ...

مهلت ۲ ساله مجلس به شورای ساماندهی پایتخت

www.hamshahrionline.ir/details/268661/City/megacities
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سید محمد فخار: طرح مشهور انتقال پایتخت که چندی پیش به‌عنوان «طرح امکان‌سنجی انتقال پایتخت و ساماندهی و ... مهلت ۲ ساله مجلس به شورای ساماندهی پایتخت ... تشییع دو شهید گمنام ۱۹ و ۲۰ ساله در حوزه هنری .... راه‌اندازی این صندوق با مشارکت بخش خصوصی منجر می‌شود تا همه بار تحقیقاتی کشور بر دوش دولت نباشد.

مجله تفریحی و سرگرمی - انتقال پایتخت 25 سال زمان نیاز دارد‌

m123h.blogfa.com/tag/انتقال-پایتخت-25-سال-زمان-نیاز-دارد‌
نائب رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی، گفت: حل مشکل دولت وظیفه مجلس نیست و از ... علیپور بهبرآورد زمان و هزینه انتقال پایتخت از تهران اشاره و خاطر نشان کرد: انتقال ... جو روانی جامعه به تشکیل شورای عالی انتقال برای بررسی دو ساله طرح و یا مرحله مطالعاتی بودن ... مهلت ثبت نام دکتری 93 دانشگاه آزاد تمدید شد (1)
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان در سال 94 شرایط انتقال موقت و دائم ... اسناد هویتی هستند به دو اردوگاه مراجعه و برای آنها معرفی نامه صادر شد تا ... مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مدارس سه شیفته در پایتخت داریم، گفت: ..... دولتی (غیر از دانشگاه پیام نور) با ارائه مدارک مستند، متقاضی انتقال ...
۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در سال های اخیر چندین بار از سوی مسئولان بحث انتقال پایتخت از تهران مطرح ... در صورت تصویب نهایی این طرح، «شورای ساماندهی پایتخت» و دولت مکلف می‌شوند ظرف 2 سال طرح جامع ساماندهی را تهیه و در ... با توجه بهفرصت دو ساله به طرح انتقال پایتخت کشور، راهکار مناسبی اتخاذ شود. .... ویزای اربعین دو هفته مهلت دارد ...
عدم برخورد با تجمعات غیر قانونی می تواند به عنوان امتناع از انجام وظایف قانونی مورد. بهمن کشاورز در گفت ..... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · کاندیداها هیجان کاذب ...
به گزارش ورزش سه ، محمد اوسانی مهاجم تیم صبای قم که در بازی دوستانه برابر مقاومت مصدوم شده بود به بازی با سیاه جامگان .... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت.

1230 - ایران ما

user.iranema.ir/newsletters/page/5068
۵ ساعت پیش - عکس:حافظ اسد در کنار رهبر انقلاب 17 سال پیش ... مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · مهلت دو ... واگذاری نمایشگاه بین المللی به نهاد ریاست جمهوری.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلت دارد تا طرح امکان‌سنجی انتقال «پایتخت سیاسی ... برآوردهای مختلفی برای انتقال پایتخت وجود دارد اما هنوز یک برآورد ... او همچنین به خبرگزاری فارس می گوید: انتقال پایتخت ۲۵ سال زمان نیاز دارد. ... در اواخر دولت نهم و اوایل دولت دهم نیز زمزمه های تغییر پایتخت و احتمال انتقال آن به دو شهر ...

دستور روحانی برای بررسی انتقال پایتخت – جديدترين ...

www.momtaznews.com/دستور-روحانی-برای-بررسی-انتقال-پایتخت/
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این قانون در جلسه علنی روز یکشنبه (۶ اردیبهشت سال جاری) در در مجلس شورای اسلامی ... رئیسه مجلس شورای اسلامی از دو شوری شدن بررسی طرح انتقال پایتخت در مجلس ... مهلت ۲ساله به دولت برای انتقال پایتخت یا ساماندهی تهران ایران ...

نتایج عجیب مقایسه انسان‌ با حیوانات!/خودرو پلاک دولتی هم ...

kebnanews.ir/105480/نتایج-عجیب-مقایسه-انسان‌-با-حیواناتخ/
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محققان در پژوهشی با اتصال فرستنده های کوچکی به مورچه ها و قراردادن دو لانه ..... مجلس در رابطه با انتقال پایتخت با بیان اینکه دولت ۲ سال مهلت دارد تا ...

پرند

www.ntop.blogfa.com/
وی شرط اصلی بررسی و تصمیم‌گیری در مورد انتقال پایتخت اداری به پرند را فراهم ... 2- مدت اجرا پروژه: مهلت ارائه پروژه طراحی دریاچه به مدت دوهفته و مهلت اجرای طرح به مدت 18 ... دولت سرانجام با عقب‌نشيني از موضع پیشین خود كه پاييز سالگذشته و دو سال ...

نیوزهاب - بریده جراید

www.newswire.ir/bulletin/8fecf8697a/type/htmlold
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افزایش ۱۲برابری توان وام دهی بانکها/ رقم دقیقی از بدهی دولت به جامعه نداریم/پرداخت ۲۰هزار ... برای ساماندهی یا انتقال پایتخت تصمیم گیری می کندروحانی: دولت یازدهم مظلوم استاولین ... به مسکن مهر پرند و پردیس/ افتتاح مدارس جدید در مسکن مهر تا آغاز سال تحصیلی امکان پذیر ..... دو ابزار دولت برای خروج مسکن از رکود.

سه‌چرخه‌ 280 میلیونی در تهران + عکس

www.goftogoonews.com/Pages/News-_-41623.aspx
به تازگی موتورسیکلت سه‌چرخ فوق لوکسی در تهران در معرض فروش قرار گرفته ... کند سه‌چرخه‌ 280 میلیونی در تهران + عکسمهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت تمجید ...

عکس/ مهلت ۷۲ ساعته داعش به دولت ژاپن

ostannews.com/viewnews.aspx?id=173211
تروریست‌های تکفیری داعش با انتشار ویدئویی تهدید کردند در صورتی که دولت ژاپن تا ۷۲ ساعت آینده ۲۰۰ میلیون دلار پرداخت نکند، دو ژاپنی به گروگان گرفته شده ...
۴ ساعت پیش - ... از افزایش سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی به یک درصد در سال ‌آینده و سه یا ... اجازه نمی‌دهد فیلمش ساخته شود · مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت ...

امپراتوری ژاپن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/امپراتوری_ژاپن
پایتخت, توکیو ... از قدرت در سال ۱۸۶۷ (معروف به دوره بازگشت میجی) قدرت مجدداً به امپراتور انتقال یافت. ... ژاپنی‌ها دو سالبعد ۱۹۳۱م بر منچوری چین دست یافتند. ... دولت ژاپن به دستور امپراتور هیروهیتو در ۱۴ اوت ۱۹۴۵م بدون قید و شرط، تسلیم متفقین ..... سال مالی بلافاصله پس از مهلت مقرر توسط هیأت وزیران تقدیم مجلسین می‌گردد.

عصر ايران

www.asriran.com/
به نظر می رسد امسال تعداد موارد این بیماری نسبت به سال های گذشته اندکی افزایش یافته است که ... آسایش دو گیتی: بهتو چه،به من چه/ سرود ملی داعش/ درخواست از بازیگران زن ..... ورود نظامیان ارتش ترکیه به خاک عراق / دولت بغداد اعتراض کرد ..... وزیر خارجه فرانسه: قبل از انتقال سیاسی در سوریه نیازی به کناره گیری بشار اسد نیست.

کبوتری با سه بال در خمین متولد شد - جلال نیوز خمین

khomein.jalalnews.com/.../کبوتری-با-سه-بال-در-خمین-متولد-شد.html
۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · بارش برف در استان مرکزی تا ... خمين - كبوتري با سه بال و دوپاي ناقص در خمين متولد شده و پس از ۱۰ روز همچنان ...

انتقال پایتخت در کانادا/ تغییری بزرگ با هدف برقراری ...

news.mrud.ir/.../انتقال-پایتخت-در-کانادا-تغییری-بزرگ-با-هدف-برقرا...
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایتخت کانادا در سال ۱۸۵۷ میلادی به دلیل موقعیت مناسب شهر آتاوا، ... مترو و راه‌آهن قم در یک ایستگاهبه هم می‌رسند/ مهلت یک ماهه کمیته کارشناسی .... دو دلیل دیگری که در آن زمان برای انتقال پایتخت کانادا مطرح شد این بود که ... تخریب ساختمان‌های دولتی توسط آشوبگران سیاسی را مانند پایتخت‌های گذشته کانادا کم می‌کرد.
ﻭﻱ ﺑﺎ ﺑﻴﺎﻥ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﭘﺎﻳﺘﺨﺖ ﺷﺎ ... ﻫﺎﻱ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺩﺭﺍﺯﻣﺪﺕ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﻳﻦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ. ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﭘﺎﻳﺘﺨﺖ. ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺷﻬﺮﻫﺎﻱ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﭼﻮﻥ ..... ﺍﺑﺘﺪﺍﻱ ﺳﺎﻝ ﭘﻠﻴﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﻲ ﻛﺸﻮﺭ ﺍﺯ ﻣﻬﻠﺖ ﺩﻭ ﻣﺎﻫﻪ ﺑﻪ.
ﺳﺎﻟﻦ ﭼﻨﺪ ﻣﻨﻈﻮره ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ورزﺷ ﺎرﮔﺮان ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻓﺎروج را ﺑﺮاﺳﺎس ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺑﻬﺎ ﺳﺎل ١٣٩٢ ﺑﺸﺮح ... ﺗﺎ ﭘﺎ ﺎن وﻗﺖ ادار ﻣﻮرخ١٣٩٣/٠٣/١٩دﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ ﺷﺮ ﺖ آب و ﻓﺎﺿﻼب روﺳﺘﺎ ﻣﻬﻠﺖ و ﻣﺤﻞ ﺗﺤﻮ ﻞ اﺳﻨﺎد: ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑ . ارﺳﺎل ﺗﻤﺎﻣ .... تأکید کرده اند کهبه دولت ها فرصت بدهید تا فضای بازیابی. خود و شروع به ... ایجاد و تشدید "فضای دو قطبی" در کشور مطلوب آنانی است.

تقویم تاریخ 2 اردیبهشت - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › تقویم تاریخ
ده سال بعد، رئيس شهرباني وقت (سپهبد نصيري) و اين بار از دستگاه قضايي ارتش ... تازه نفس ارتش به آن سوي، ابلاغ مصوبه مهم شوراي انقلاب به دولت كه تنها سه ماه مهلت ... مشكلات محيط زيستي سبب شده است كه برخي از دولتها به انديشهانتقال پايتخت ها ...

نقره نیوز بورس نقره نورافکن | خرید وفروش شمش نقره

www.noghrenews.com/خرید-وفروش-شمش-نقره/1/اخبار.html
ثانیه تا به روز رسانی مجدد. نقره هر مثقال 99 ... بهای جهانی طلا سال آینده به کمتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید پنجشنبه ، ۱۲ ...مهلت دو ساله انتقال پایتخت به دولت · استعفانامه ...

شیخ لاری: سه سال پیش تونی را بیرون انداختند ولی با دسته ...

212.16.76.92/news/494D53256001.html
۲۰ ساعت پیش - سه سال پیش دقیقا همین اتفاقات افتاد و تونی را از تراکتورسازی بیرون ... از مهلت دو ساله برای انتقال پایتختتا عدم تمایل دولتی ها به اجرای اصل 44 ...

پاسخ به سولات متداول درباره سربازي - فرارو

fararu.com/fa/news/112973/پاسخ-به-سولات-متداول-درباره-سربازي
سپس دو دسته می شوند؛ افرادی که معاذیری ندارند و باید به خدمت اعزام شوند و افرادی معاذیری دارند (انواع معافیت ها و ...) ...به همین دلیل از ابتدای سال جاری خدمت دوره ضرورت 21 ماه اجرا می شود، البته مهلت اجرای ... همچنین برابر قانون وظیفه عمومی، دولت موظف است اعضای خانواده تحت تکفل کارکنان ..... علت انتقال پایتخت داعش به شهر «سرت». ۱۳.

قانون شهرداری

www.ghanoonbaz.com/anavin/Shahrdari/Gh_shahrdari.htm
۴ - لااقل سه سال ساکن محل انتخاب باشد. ... ‌تبصره - چنانچه یکی از کارمندان پایه‌دار دولت یا شهرداری به عضویت انجمن انتخاب شود ..... شهرداری پایتخت مجاز است موارد مذکور در بند ۸ ماده ۵۵ و ماده ۸۴ قانون شهرداری مصوب سال ۱۳۳۴ و .... ‌تبصره - شهرداری در مورد تعطیل و تخریب و انتقال به خارج از شهر مکلف است مراتب را ضمن دادن مهلت مناسبی به ...
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی‌کفایتی حکومت و اداره‌های وابسته به دولت، چنان آشکار است که جای هیچ ابهامی باقی ... که زمانی برای دو میلیون نفر در نظر گرفته شده بود، امـروز تبدیل به بزرگترین روستای جهان ... متاسفانه پایتخت افغانستان که چند سالپیش مهد اقتصاد و بهبود زندگی به شمار می رفت، .... مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است.

قانون مربوط به اصلاحات اراضی - ویکی‌نبشته

https://fa.wikisource.org/wiki/قانون_مربوط_به_اصلاحات_اراضی
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... از اعیانی آنها متعلق به زارع‌است) می‌باشد که مبدأ مهلت دو سال تاریخ اعلام نظر هیأت ... ۶ - اراضی که مدت دو سال قبل از تقدیم این لایحه به مجلس حداقل یک دوره زراعی از .... آگهی و به علاوه در روزنامه رسمی کشور و یکی از جراید کثیرالانتشار پایتخت .... ‌تبصره - در موارد انتقال اراضی به دولت هر گاه عملیات ثبتی خاتمه یافته ...

نهایی شدن طرح انتقال پایتخت | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل ...

www.iranneeds.com/fun/284-879.../نهایی-شدن-طرح-انتقال-پایتخت.asp...
نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: بنابراین بر اساس این طرح دو سال مهلت داده شده که مطالعات لازم را انجام داده و جمع بندی کنند و برای سیر مراحل قانونی به دولت ارایه دهند.

طرح انتقال کارمندان از تهران - تازه های حسابداری

www.accpress.com/news/tag/طرح-انتقال-کارمندان-از-تهران/
دو سال ‌پس از دستور رییس‌جمهور مبنی بر خروج کارمندان دولت از تهران و انتقال برخی مراکز ... از بازگشت بی‌سر و صدای این کارمندان به پایتخت به گوش می‌رسد؛ زمزمه‌هایی که با تایید معاونت ... 30 آذر مهلت ارسال ليست حقوق آبان به سازمان امورمالياتي.

شوک به پرسپولیس و استقلال / واریز کمک دولت به حساب ...

perspolisnews.com › صفحه اصلی › اخبار پرسپولیس › اخبار باشگاه
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس نیوز : راه کمک های مالی دولت به پرسپولیس و استقلال بسته شد، ... پایان این مهلت دوهفته ای در انتهای هفته جاری بود. ... وزارت ورزش پیگیر انجام امور مربوط به انتقال این مبالغ به حساب های دو باشگاه بود. ... قانونی که بدون معرفی راهکار جایگزین از سال ها قبل به اتوبانی یکطرفه بدل شده و راه کمک به باشگاه ...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مصوبه وعده‌های وسوسه‌انگیزی به کارکنان دولت داده شده بود تا آنها را به انتقال هرچه سریعتر ... الان هم دو سال است که بین تهران و شهرستان محل کارم در رفت و آمد هستم و مدام در دیوان عدالت ... این آیین‌نامه داخلی مربوط به دولت قبل بود که با هدف تمرکززدایی از پایتخت تصویب شد اما .... مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح تمدید شد ...

شوک به استقلال، پرسپولیس

www.afkarnews.ir/بخش-ورزشی.../449982-شوک-به-استقلال-پرسپولی...
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه کمک های مالی دولت به پرسپولیس و استقلال بسته شد، تغییر ذی حساب ... پایان این مهلت دو هفته ای در انتهای هفته جاری بود. ... ورزش پیگیر انجام امور مربوط به انتقال این مبالغ به حساب های دو باشگاه بود. ... قانونی که بدون معرفی راهکار جایگزین از سال ها قبل به اتوبانی ... زادگاه قذافی، پایتخت جدید داعش+تصاویر.
تمديد مهلت ثبت نام انتخابات نظام مهندسي -- 15 شهریور 1394 ::. ... این ساختمان‌های 89 متری، پس از ساخت در سال 1969به عنوان بلندترین برج‌های مسکونی در ... این روزها شکلی مدرن به خود گرفته و در شهرهای بزرگ به خصوص پایتخت، به هر طرف که ... این دفتر توسط دو طراح به نام های خوزه سلگاس و لوسیا کانو طراحی شده است. ..... دولت چیست؟

جک استراو - شمسه

salam98.ir/tag/جک-استراو/
یک زن هندی 60 ساله به مدت 36 سال از وجود یک جنین در شکم خود بی خبر بوده است؛ ..... حداكثر دو ساله براي «ساماندهي تهران و تصميم‌گيري درباره مقر آتي پايتخت» مكلف شد با ... دولت مكلف به تشكيل شوراي 15 نفره براي امكان‌سنجي «انتقال پايتخت» شد. ..... مهلت 24 نوامبر برای دستیابی به توافق، یک سال پس از اقدام ایران و گروه پنج به ...
4 - زارع كسي است كه مالك زمين نيست و در زمين متعلق به ديگري كشاورزي مي كند و مقداري از .... است ) مي باشد كه مبدامهلت دو سال تاريخ اعلام نظر هيات عالي اصلاحات ارضي براي .... و به علاوه در مورد روزنامه رسمي كشور و يكي از جرايد كثيرالانتشار پايتخت اعلام .... تبصره - در موارد انتقال اراضي به دولت هر گاه عمليات ثبتي خاتمه يافته ولي ...

اخبار اقتصادی کمیسیون های مجلس - خبر پرداز

www.khabarpardaz.com/more-12-اخبار%20اقتصادی%20کمیسیون%20ه...
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ادامه طرح مسکن مهر در دولت فعلی گفت: وزیر راه و ... رئیس سازمان ملی استاندارد از آخرین مهلت خودروسازان برای نصب دو ایربگ بر روی ... عضو کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به طرح دو ساله شدن قراردادهای اجاره واحدهای ... طرح انتقال پایتخت در مجلس به پایان رسیده است، گفت: طرح انتقال پایتخت به ...

تکذیب خبر آگهی استخدام در شرکت ملی گاز ایران

www.estekhtam.com/استخدام-شرکت-ملي-گاز-ايران/
بازبینی توسط MODIR
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش وب‌سایت وزارت نفت (MOP)، شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به‌منظور ... شرایط عمومی برای استخدام در این شرکت عبارت است از: تابعیت دولت جمهوری ... از سه سال نگذشته باشد بدون شرکت در آزمون علمی وارد بقیه مراحل استخدام می شوند. ..... صنعت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری در پایتخت نفتی ایران.

ایتالیا - پردیسان

www.topstudent.ir/?submenu=23
دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک ایتالیا قرار ... رم، پایتخت ایتالیا، به عنوان پایتختامپراتوری روم و اقامتگاه پاپ، برای ... و دولت کلیسا) ولی واحدهای مختلف سیاسی در منطقه ایتالیا در سال ۱۸۶۱ متحد شده و ..... مهلت پذیرش ترم اول : از ماه دسامبر(آذر ماه) تا اواسط جون (خرداد ماه)برای متقاضیان ترم اول.
وی با انتقال پایتخت، به بیرون راندن کارگزاران ایرانی در دستگاه حکومتی خود .... دولت ایران پس از دو سال صبر و انتظار، برای جبران اشتباه خود، در آذرماه 1310ش، طی .... این اختلاف در مرحله اول طی مهلت دو ماه از تاریخ درخواست یکی ‌از طرفین از طریق ...
۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شهردار تهران با بیان اینکه طرح انتقال پایتخت به دلیل مشکلات اقتصادی ممکن نیست گفت: متاسفانه کمترین نگاه‌ها به شهرداری است و امروز شهرداری‌ها در دولت هیچ جایی ندارند. ... قالیباف در این ارتباط خاطرنشان کرد: البته مجلس فرصتی دو ساله برای بررسی آن داده است. ... زمان پایان مهلت بخشودگی جریمه‌های رانندگی.

آنا | نقل و انتقال

www.ana.ir/search.aspx?k=نقل%20و%20انتقال
دکتر میرزاده: طرح تجمیع 3 برای کاهش نیروی انسانی نیست/ رویکرد دولت تدبیر و ... قرارداد یک میلیون تومانی دو بازیکن تیم امید استقلال به دلیل حضور آنها در لیست ... پایان مهلت نقل و انتقالات دانشجویی نیمسال اول تحصیلی 94-95 .... برخی محدویت‌ها از جمله کمبود ۱۷۰۰ آموزگار و ۳۷۰۰ دبیر مرد انتقال فرهنگیان در پایتخت محدود است.

آلپ گروه - ملکبان24

melkban24blog.alpgroup.ir/
مشاوران املاک در مناطق مرکزی پایتخت نیز معتقدند پرداخت وام 80 میلیونی که می‌تواند حداقل یک‌چهارم بهای .... منبع : مهلتنقل و انتقال، هبه و استفاده از اوراق تسهیلات مسکن برچسب ها ..... در صورتی که دولت دهم وعده داده بود که دوساله این طرحبه پایان می‌رسد.
ابلاغ شیوه نامه اجرایی کلاس‌ های چندپایه به استان‌ ها تا قبل از آغاز سال تحصیلی ..... تمدید مهلت جمع آوری اطلاعات فرزندان فرهنگی مشمولین ماده 48 قانون مقررات مالی دولت ... تصویب طرح دو فوریتی برای اختصاص 1 درصد ارزش افزوده به فرهنگیان بهجای استیضاح فانی ..... منبع : فراهم شدن امکان انتقال آموزگار و دبیر مرد به پایتخت

عصر اقتصاد - صفحه اول

www.asre-eghtesad.com/
زنگنه در آستانه نشست "168"اوپک: ایران برای افزایش تولید نفت خود نیاز به مجوز ندارد ... تاملی در باب تعهدات و مسئولیت‌هایدولت اسلامی در سیاستگذاری اقتصادی*.

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به 3759482. از 2937785 ... سال 420607. بر 416977 ... دو 254134. مردم 250094 ... دولت 229289 ....انتقال 31296 ..... پايتخت 8105 ..... مهلت 4007.

“ارتداد در محکمه اجتهاد” در شماره جدید مجله پنجره - وب سایت ظهور

zohur.net/1.htm
بنابراین، باید برای بدست آوردن پاسخ مسأله به دو اثر دیگر توجه کنیم. ..... این فرانسوی 55 ساله اعلام کرده در نشستی که روز دوشنبه در لندن برپا می شود، از ... گروه جنگ نرم ظهور به نقل از مشرق- گوگل و کلیه ابزارهای آن در چین، فیلترند اما دولت چین با ..... غیرقانونی در خیابان های پایتخت به دعوت کاندیداهای اصلاح طلب شکست خورده در ...

پايان اسفند آخرين مهلت برای آبگيری سد سيوند

www.savepasargad.com/aa.../March/vazir%20niro%20va%20abgiri.htm
پرويز فتاح، وزير نيرو، در آخرين اظهار نظر خود ضمن آن كه از سكوت 14 ساله سازمان ميراث ... سد سيوند انتقاد كرد، پايان اسفند ماه را آخرين مهلت تمديد آبگيري سد سيوند خواند. ... به گزارش خبرنگار ايلنا، اهالي مطبوعات در بازديد از سد سيوند ضمن همراهي مدير عامل ... دولت هخامنش را پايه‌ گذاري كرد و پاسارگاد را اولين پايتخت خود انتخاب كرد.

- استان‌ها - شبکه نیوز

www.shabakenews.com/provinces/
... دعای روز 3ماه رمضان · حکم محکومیت دو عضو اسبق و سابق شورای شهر بابل تائید شد .... با قاطعیت اعلام می کنم ساری در آستانه تبدیل به پایتخت گردشگری ایران است ... مدیر منتخب دولت تدبیر و امید در استان ، در برابر صحبت های منطقی و منصفانه ... شبکه نیوز / مهدیه علی‌نژاد دختر 14 ساله ساوه‌ای که ساعت 20، روز 22 تیرماه امسال در ...
۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اشاره/اختلافات مرزی ایران و عراق به اختلافهای تاریخی بین دو قوم ماد و آشور در ... کشیده ، با شکست امین و به دست گرفتن خلافت، پایتخت را از بغداد به مرو انتقال داد. .... دولت ایران پس از دو سال صبر و انتظار، برای جبران اشتباه خود، در .... اين اختلاف در مرحله اول طى مهلت دو ماه ازتاريخ درخواست يکىاز طرفين از طريق ...

روزنامه فرهیختگان | شماره :1447 | تاریخ 1393/5/22

farheekhtegan.ir/?nid=1447&pid=2&type=0
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهشت خبری- تحلیلی «به جهنم» ..... دانشگاه آزاد اسلامی سال 94 نزدیک 10 هزار میلیارد ازحیث منابع و 6 هزار میلیارد از حیث درآمد، هزینه می‌کند.

روزنامه شرق

sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News_Id...
علی اکرمی : نیمی از چالش قدیمی بنزین قرار است این روزها ختم به خیر شود و به یکباره با ... کمیسیون زیربنایی دولت در سالآخر دولت اصلاحات بنا بود طی چهار برنامه دو ساله ... اما دو سال پس از پایان برنامه خودروسازان در تولید خودروهای با استاندارد یورو 2 ... ظرف دو سال یکباره به سطح استاندارد یورو 4 برسند، از آن مهلت دوساله نیز دو سال و ...
۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهلت دو ساله مجلس در خصوص برگزاری آزمون استخدامی مربیان ... *نجفی: آموزش و پرورش به عنوان یک موضوع مهم و دغدغه اصلی در دولت ... احتمال انتقال کرونا از عربستان به ایران ... گزارش آتش نشانی از اتفاقات ناشی از بارندگی پایتخت ...

انتقال پایتخت امکان‌پذیر نیست-رانت شهرداری‌ها در صدور مجوز ...

www.3neshaneh.com/.../انتقال%20پایتخت%20امکان‌پذیر%20نیست-را...
انتقال پایتخت امکان‌پذیر نیست-رانت شهرداری‌ها در صدور مجوز ساخت و سازهاست ... و ساماندهی پایتخت گفت: یک مشکل کارکردی وجود دارد که این دو مستمر بر یکدیگر اثر می‌گذارند. ... قالیباف با اشاره به کاهش قیمت نفت در سال 1380 گفت: در آنسال به دلیل اینکه دولت پول نداشت، اختیارات واگذار شد ... مهلت دو هفته ای به سایت‌های فاقد مجوز ...

زندگی با اعمال شاقه در پایتخت!

aftabnews.ir/vdcjvievxuqetoz.fsfu.html
۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سالها است که مدیران شهری وعده کوچ این اصناف را از پایتخت می‌دهند. ... شورای شهر تهران در خردادماه 85 طی مصوبه‌ای با انتقال صنوف مزاحم و آلاینده شهر تهران به اراضی تالاب بهرام ... از دو سال مهلت شورا به شهرداری مدت‌ها گذشته است و این طرح آهسته و .... از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت خاتمي به اندازه هشت سال دولت‌قبل نفت ...
۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی با اشاره به اینکه چرا تعطیلی مدارس و محدودیت تردد شهروندان ابتدایی ترین ... کمترین استاندارد تردد می کنند ، خودورسازان با بی تفاوتی سال به سال مهلت می خرند و ... همه ارگان ها از جمله سازمان محیط زیست ، دولت و شهرداری به وحدت و اجماع نظر رسیده اند باید ... پس از انتقال پایتخت شهروندان تهرانی با آلودگی هوا چه کنند.
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، 44 مصوبه دولت را بررسی و عدم مغایرت آنها با ... فرصت دو ساله دولت در انتقال پایتخت ... متضمّن اعلام نظر قطعی جهت اقدام لازم در مهلت مقـرّر قانونی و اعلام نتیجه به این جانب ابلاغ می گردد.

دولت چین خواستار انتقال برخی کارخانه های فولادسازی خود به ...

madan24.com/.../News-_دولت_چین_خواستار_انتقال_برخی_کارخانه_های...
دولت چین خواستار انتقال برخی کارخانه های فولادسازی خود به خارج است ... 19, فرصت دو ساله دولت در انتقال پایتخت, ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي. 20, مهلت ۲ ساله نقل و انتقال و استفاده از «اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن», ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي ...
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پايتخت عراق حاكم است . دولت همچنين تصميم گرفت. منطقه الکراده در قلب بغداد از هر نوع سالح خالي شود و. فقط نيروهاي امنيتي و نيروهاي وابسته به ...

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او همچنين به خبرگزاري فارس مي گويد: انتقال پايتخت 25 سال زمان نياز دارد. ... اوايل دولت دهم نيز زمزمه هاي تغيير پايتخت و احتمال انتقال آن به دو شهر ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ اهنگ فیلم بازی جدید برنامه نرم افزار تلگرام اینستاگرام هستی مرتضی پاشایی دیوار رادیو جوان اپارات داعش نگاه آپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,561
  • بازدید ماه : 2,561
  • بازدید سال : 72,844
  • بازدید کلی : 429,657