loading...
بیا تو عکس
mojtaba بازدید : 358 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

 در وبمستر گوگل

اگر مقالات وبسیما را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد با نحوه معرفی صفحات جدید سایت به گوگل با ابزار Fetch as Google جهت ایندکس سریعتر را به خوبی می شناسید، به تازگی وبمستر گوگل قابلیت جدیدی به این بخش اضافه کرده که نام آن را Fetch and Render گذاشته است.
البته این بخش قبلا نیز در وبمستر گوگل وجود داشت و شما میتوانستید ظاهر آنچه گوگل از سایت شما ایندکس کرده بود را ببینید ولی با اضافه شدن دکمه fetch and render تنها برای صفحاتی که خودتان درخواست دهید این فرآیند انجام شده و گزارشی مختصر نیز به شما ارائه داده خواهد شد.

آموزش کار با Fetch and render

با توجه به تغییرات ظاهری صورت گرفته در این بخش قصد داریم مروری بر نحوه کار بخش Fetch as Google در وبمستر گوگل داشته باشیم. برای معرفی یک صفحه جدید، شما 4 گزینه اصلی پیش رو خواهید داشت که در تصویر زیر با شماره گذاری مشخص شده اند.

آموزش کار با fetch and render

در بخش 1 آدرس صفحه ای از سایت شما که قصد دارید توسط روبات های گوگل بررسی شود را معرفی میکنید. توجه داشته باشید که در این فیلد نیازی به وارد کردن آدرس دامنه سایت نبوده و شما ادامه آدرس صفحه پس از کاراکتر / را وارد میکنید. قرار دادن یک / اضافه ممکن است فرآیند ایندکس را با مشکل مواجه کرده و با خطای 404 روبرو شوید.

در بخش 2 تعیین میکنید که این آدرس توسط کدام نوع روبات گوگل مورد بررسی مجدد قرار گیرد. استانداردهای مورد استفاده توسط روبات ها گوگل متفاوت می باشد و نسخه های گوناگونی برای کامپیوتر شخصی، تبلت و تلفن همراه از سایت شما ایندکس میکنند.
به همین دلیل ممکن است رتبه شما برای یک کلمه کلیدی خاص، زمانیکه کاربر با گوشی همراه خود در گوگل جستجو میکند با زمانیکه توسط کامپیوتر شخصی جستجو کرده است تفاوت زیادی داشته باشد. از همین رو و با توجه به گرایش زیاد کاربران به استفاده از گوشی های هوشمند، پیشنهاد میکنیم که توجه ویژه ای به بهینه سازی نسخه موبایل سایت خود برای موتورهای جستجو داشته باشید.

در ادامه شما میتوانید یکی از بخش های 3 و 4 که به ترتیب Fetch و Fetch and Render هستند را برگزینید.

توجه داشته باشید که استفاده از دکمه Fetch and Render هیچ تاثیری بر سرعت ایندکس صفحه یا جایگاه شما در رتبه بندی گوگل نخواهد داشت و تنها تفاوت آن با Fetch ارائه گزارشی مختصر و پیش نمایشی از سایت شما بصورتی که توسط ربات های گوگل دیده شده است، می باشد.

در صورت انتخاب گزینه Fetch and Render یک علامت تیک در ردیف آدرس ایندکس شده نمایش داده میشود. با کلیک بر روی این ردیف به گزارش گوگل از صفحه و نحوه نمایش صفحه شما به روبات های گوگل ارجاع داده میشوید.

در تصویر زیر بخش های گوناگون گزارش fetch and render گوگل از صفحه خود را مشاهده میکنید، در بخش انتهایی لیستی از فایل های فراخوان شده در این صفحه که روبات ها اجازه دسترسی و ایندکس آنها را نداشته اند به شما نمایش داده میشود. این محدودیت از طریق فایل robots.txt به گوگل اعلام میشود که در مقاله ای از وبسیما به نحوه استفاده از فایل robots.txt را بطور کامل بررسی کرده ایم.

گزارش Fetch and Render گوگل

تغییرات در بخش Fetch as Google

محدودیت استفاده از ابزار Fetch وبمستر گوگل نیز هیچ تغییری نکرده و شما همچنان میتوانید 500 آدرس یکتا در هفته برای بررسی ساده و 10 آدرس یکتا در ماه برای بررسی کامل از طریق پنل مدیریت وبمستر خود ارسال نمایید.
در بررسی ساده تنها صفحه ای که آدرس آن را معرفی کردید بازبینی و ایندکس میگردد ولی در بررسی کامل صفحه و تمام صفحاتی که از درون آن میتوان به آنها دسترسی داشت بررسی خواهند شد. بعنوان مثال اگر صفحه اصلی سایت را برای بررسی کامل معرفی کنید، تمام صفحاتی که لینک آنها در منو، فوتر، سایدبار یا محتوای صفحه اصلی وجود دارد نیز بررسی خواهند شد.

fetch and render limits

البته بنظر میرسد که این تغییرات در بخش Fetch and Render مشکلاتی را نیز بهمراه داشته است، بطوریکه اگر آدرس صفحه شما شامل کاراکتر # باشد، پس از ارسال درخواست آدرس بصورت ناقص به گوگل معرفی شده و امکان ارسال درخواست ایندکس را نخواهید داشت!
بطور معمول صفحاتی که از تکنولوژی Ajax بهره میبرند در آدرس خود از کاراکتر # استفاده میکنند. جان مولر از مدیران ارشد گوگل نیز به تازگی به این مشکل اعتراف کرده و قول داده که در زمانی کوتاه آن را برطرف کنند.

 

اگر تا به حال از ابزار Fetch as Google وبمستر استفاده نکرده اید بهتر است همین امروز شروع کنید، زیرا تاثیر بالایی بر سرعت ایندکس صفحات شما حداقل در چند ماه ابتدایی راه اندازی وبسایت خواهد داشت. و اگر با نحوه استفاده از این ابزار آشنایی داشتید و با اضافه شدن Fetch and Render مشکلاتی برای شما ایجاد شده است، در بخش نظرات همین صفحه اعلام کنید تا به بررسی و رفع آنها بپردازیم.

 

آموزش Fetch and Render در وبمستر گوگل - وبسیما

websima.com › اخبار وب
رتبه: ۵ - ‏۶ رأی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به تغییرات ظاهری صورت گرفته در این بخش قصد داریم مروری بر نحوه ... در تصویر زیر بخش های گوناگون گزارش fetch and render گوگل از صفحه ... محدودیت استفاده از ابزار Fetch وبمستر گوگل نیز هیچ تغییری نکرده و شما ...
آموزش کار با Fetch as Google به صورت تصویری سلام در این مطلب قصد داریم آموزشی درمورد Fetch as Google که داری گزینه های Fetch و Fetch and render هست با این دو ...
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2پست - ‏2 نویسنده
آموزش کار با شناساندن به گوگل (Fetch as Google) ... پس از درح آدرس خود بر روی گزینه fetch کلیک کنید تا وارد محیطی جدید مانند تصویر شوید . ... ظاهری صورت گرفته در این بخش قصد داریم مروری بر نحوه کار بخش Fetch as Google ...

افزایش سرعت ایندکس مطالب با ابزار Fetch as Google | سئو

www.3seo.ir/افزایش-سرعت-ایندکس-مطالب-با-ابزار-fetch-as-google.html
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه استفاده از Fetch as Google ... بعد از انتخاب گزینه Fetch as Google با صفحه ای مشابه زیر مواجه میشوید. ... Fetch as Google تنها امکان ثبت تک تک لینک ها وجود دارند و متاسفانه راهی برای ثبت دسته ای از لینک ها به صورت همزمان وجود ندارند . ... آموزش تصویری تنظیمات افزونه سئو تصاویر SEO Friendly Images.

آموزش گوگل - آموزش Fetch and Render در وبمستر گوگل

www.justfind.ir/udnfsmynsrcqcsvdmnmctdqncrctcmtj.html
به تازگی وبمستر گوگل قابلیت جدیدی به بخش Fetch as google اضافه کرده که نام آن را Fetch and Render ... آن را Fetch and Render گذاشته است و در این مقاله نحوه کار با آن . ... آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی به صورت تصویری و قدم .

آموزش Fetch as Google tool | سئو و بهینه سازی سایت

expertseo.ir/302/آموزش-fetch-as-google-tool/
آموزش Fetch as Google toolReviewed by ali khazraei on Feb 5Rating: 5.0Fetch as Google tool چیست؟ یکی از مهمترین راهکار های افزایش سرعت ایندکس مطالب,استفاده از Fetch as Google tool گوگل وبمستر است. ... داده شد ایندکس بشه و شما امکان درخواست ۵۰۰ لینک در ماه به این صورت را دارید. ... آموزش تصویری fetch as google tools.

آموزش کار با Fetch and render | کلوپ آموزش

www.learncloob.ir/tutorial/آموزش-کار-با-fetch-and-render/
۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به تغییرات ظاهری صورت گرفته در این بخش قصد داریم مروری بر نحوه ... در تصویر زیر بخش های گوناگون گزارش fetch and render گوگل از ...

آموزش قدم به قدم ابزار وب مستر گوگل – قسمت دوم - گروه برنامه ...

www.softiran.org/.../Step-by-step-tutorial-Google-Webmaster-Tools-Part...
آموزش قدم به قدم ابزار وب مستر گوگل – قسمت دوم شرکت برنامه نویسی سافت ... همانطور که مشاهده میکنید در یک جمله 3 کلمه همخانواده هاست به کار رفته است و این جمله با معنی می باشد و از نظر نگارش هم ... Fetch as Google این قسمت مربوط به لینک هایی می باشد که نیاز دارید به صورت دستی در نتایج گوگل ثبت شود و همانطور که در تصویر هم ...

Fetch as Google در گوگل وبمستر چیست؟ - GSIA

gsia.tums.ac.ir/fa/IT/ndt/333458/Fetch-as-Google
Fetch as Googlebot یا کشاندن روبات گوگل به مسیر مورد نظر جهت بازبینی و ایندکس ... متن نیستند و فقط به نمایش یک تصویر یا فیلم و یا انیمیشن پرداخته است که این نوع ... آموزش استفاده از Fetch as Googlebot ... بعد از اینکه آدرس به صورت موفق آمیز Fetch شد برای ایندکس شدن در گوگل روی Submit to Google index کلیک کنید.

معرفی راحت وردپرس به گوگل وبمستر - همیار وردپرس

hamyarwp.com › افزونه های وردپرس › سئو
رتبه: ۳٫۵ - ‏بازبینی توسط حسین رحیمی - ‏۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش.
برای ساخت سایت مپ این مطلب رو بخونید:ایجاد نقشه سابت به صورت xml ... ویدیوی آموزش کار با افزونه Google Publisher .... ناگفته نمونه سایتمو که بدون www ثبت کردم در قسمت fetch as google پیام completeرو میده ولی با www پیام redirect یا ...

فچ چیست؟ + آموزش فچ کردن - ستاره

setare.com/fa/news/2570/فچ-چیست-آموزش-فچ-کردن
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فچ کردن در واقع کشاندن روبات گوگل به مسیر مورد نظر جهت بازبینی و ... نیستند و فقط به نمایش یک تصویر، فیلم و یا انیمیشن پرداخته است. ... جهان گستر) را به صورت مرتب و سلسله مراتبی بازدید کرده و اطلاعات آن را مورد پردازش قرار می‌دهد. ... آموزش استفاده از Fetch as Googlebot ... آموزش کار با Fetch and render.
ارسال شده توسط:مرکز آموزش وب ثمین درسئو ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۴۰۵ نظر 169,886 بازدید ... روش اول: استفاده از امکانات وب مسترهای گوگل برای معرفی سایت به گوگل: .... ۱۴- در صورت انجام صحیح تمامی مراحل تصویری شبیه به تصویری زیر را ملاحظه خواهید کرد. 23 ...... باید وارد وب مستر گوگل شوید و سپس از Fetch as Google استفاده کنید.

آموزش استفاده از گوگل‌درایو، قدم اول - زومیت

www.zoomit.ir/howto/web/2121-آموزش-گوگل-درایو-google-drive
برای آغاز به کار با گوگل درایو این مقاله را مطالعه کنید google drive. ... نیز اطلاع داشته باشید. اگر تمایل دارید این مراحل را به صورت تصویری مشاهده کنید، سری هم به ویدئوی زیر بزنید. ... to Google Drive > Settings > Manage apps > Get more apps.

آموزش کار با videoget - جدیدترین ها

www.bestsearching.ir/dycncamcyrnfnvvmvndnsdcacyctdqnjrctdndt.html
این روزها همه با دنیای وب آشنایی دارند با استفاده از آن به خرید می پردازند، در اینترنت جستجو ... ... آموزش نصب ویژوال استادیو به صورت تصویری · گونه اعداد در Microsoft Word فارسی می شود؟ .... روش دوم: استفاده از نرم افزار Video get می باشد. ... این کار شما را به سایت ... آموزش تصویری ساخت ایمیل در سایت گوگل ( جی میل .دانلود Web ...

برنامه های کاربردی در اینترنت - Lightware

www.lightware.eu/modex/templates/system/html/p301.html
GET Youtube Downloader Ultimate نرم افزار قدرتمند دانلود فایل ها از یوتیوب میباشد. ... مرورگر قدرتمند گوگل کروم یک مرورگر وب فوق العاده قدرتمند و امن است که برای ... صوتی و تصویری و متنی را به صورت رایگان برای کاربران اینترنت آماده میکند. ... در این کتاب آموزشی که P30AF آماده کرده است شما با نحوه کار با دستورات داس یا ...
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با سلام به شما دوستان و همراهان تم تن به آخرین بخش از این آموزش خوش امدید. ... تصویری که مشاهده می کنید ، خیلی خلاصه است و به صورت مختصر تهیه شده است.در صورتی که مشا بخواهید ... بخش Fetch as Google در کنسول گوگل. این بخش ...

آموزش تصویری گوگل آنالیز (آنالیتیک) google analytics ...

wie.ir/post?...آموزش%20تصویری%20گوگل%20آنالیز%20(آنالیتیک)%...
۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری گوگل آنالیز google analytics (ایجاد حساب کاربری) ، گوگل ... به یکی از دلایل استفاده از گوگل آنالیز در بالا اشاره شد و در اینجا میتونیم ... همانطور که میبینید مراحل انجام کار در عکس بالا به صورت خلاصه گفته شده. ... Your client does not have permission to get URL /analytics/web/ from this server.

ورود به سیستم یا خروج از سیستم Google+ - Google+ راهنما

support.google.com › ... › Google+‎ کلاسیک › امنیت و تنظیمات حساب
نکته: اگر نام کاربری یا گذرواژه خودتان را نمی‌دانید، می‌توانید با ورود به سیستم حساب Google خود راهنمایی دریافت کنید. ... Get started (شروع به کار) را لمس کنید.

آموزش استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی به صورت ...

giftha.com/blog/آموزش-استفاده-و-شارژ-گیفت-کارت-گوگل-پلی/
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به شدت توصیه میکنیم اگر اطلاعاتی در زمینه استفاده از گیفت کارت .... در تصویر زیر برای مثال ما داریم اکانت appgetir@gmail.com را شارژ میکنیم : .... رو باز کنید نوشته fetch usa pro x y میزنید بعدش ip گوگلتون رو به امریکا ...
Google Earth offline به صورت کاملا اورجینال آپدیت2012 ادامه مطلب ... در این آموزش تصویری با نحوه کار با Google Drive آشنا می شوید. این دوره ... عنوان اصلی : Google Maps API - Get Started با مشاهده این کورس آموزشی استفاده از Google ... آموزش ...

آموزش نصب گوگل سئو به صورت کاملا تصویری – MyBBIran ...

www.ar6.ir/tag/آموزش-نصب-گوگل-سئو-به-صورت-کاملا-تصویری
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش نصب گوگل سئو به صورت کاملا تصویری – MyBBIran.com ... با آموزش تصویری سئو وردپرس (تنظیمات سئو WordPress SEO By Yoast ) ... آموزش تصویری fetch as google tool, آموزش تصویری سئو, آموزش سئو, افزایش سرعت ایندکس, افزایش … .... آموزش های کار با جوملا (0) جوملا،آموزش جوملا،آموزش تصویری جوملا.

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ |سئو موز

www.seomoz.ir › بازاریابی اینترنتی › بازاریابی ایمیلی
در این مقاله قصد داریم ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ را به صورت تصویری آموزش دهیم . مرحله اول : ثبت نام. ابتدا با وارد کردن آدرس mailchimp.com در مرورگر خود وارد سایت می شویم . ... برای این کار بر روی گزینه ی activate account کلیک کنید . ... پس موارد خواسته شده را پر کرده و بر روی گزینه Save And Get Started کلیک کنید .
درباره فیس بوک، آموزش ورود و ساخت اکانت، معرفی صفحات و بخش های مختلف، ... 3- برروی دکمه سبز رنگ Get Started کلیک کنید تا عملیات تایید ایمیل شما در .... وقتی شما شروع به استفاده از فیس بوک کنید، نیاز به تنظیماتی در اکانت خود خواهید داشت. .... در ضمن در صورت امکان فیلتر شکنی که وارد فیس بوک بشه به من معرفی کنید

با Google Maps به صورت آفلاین کار کنید + آموزش - زمان

www.zamannews.ir/بخش.../66076-با-به-صورت-آفلاین-کار-کنید-آموزش
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما با استفاده از این ترفندها می توانید از نرم افزار Google Maps به صورت آفلاین استفاده کنید. تلفن‌های همراه تبدیل به یک قدرت شده اند و بشر در ...

آموزش کار با videoget - دانلود VideoGet v6.0.2.77 – نرم افزار ...

www.justsearch.ir/dydtcamcyrcqcsvdmvndnsdcacyrctdndt.html
این روزها همه با دنیای وب آشنایی دارند با استفاده از آن به خرید می پردازند، در اینترنت جستجو ... ... آموزش نصب ویژوال استادیو به صورت تصویری · گونه اعداد در Microsoft Word فارسی می شود؟ .... روش دوم: استفاده از نرم افزار Video get می باشد. ... این کار شما را به سایت ... آموزش تصویری ساخت ایمیل در سایت گوگل ( جی میل .دانلود Web ...

آموزش فیس بوک به صورت گام به گام - بیتوته

www.beytoote.com/computer/tarfand-i/training-facebook.html
آموزش فیس بوک،آموزش کار با فیس بوک،آموزش ثبت نام در فیس بوک،آموزش ساخت فیس بوک،آموزش ... سرویس های گوگل, آموزش کامپیوتر ... اگر علاقه ای به اضافه کردن تصویر به پروفایل فیس بوکتان ندارید برروی Skip کلیک کنید. ... برروی دکمه سبز رنگ Get Started کلیک کنید تا عملیات تایید ایمیل شما در فیس بوک انجام گردد.
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه استفاده از گوگل مپ به صورت آفلاین+آموزش - دیتا لینک ... نحوه دانلود کردن نقشه آفلاین با Google Maps +آموزش تصویری .... عنوان اصلی : Google Maps API - Get Started با مشاهده این کورس آموزشی استفاده از Google ... آموزش ...

آموزش تصویری ساخت نقشه سایت وردپرس با Google XML ...

www.icseo.ir/آموزش-تصویری-ساخت-نقشه-سایت-وردپرس-google-xml-si...
۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری ساخت نقشه سایت وردپرس با Google XML Sitemaps ... ابتدا اجازه بدهید تا یک توضیح از نحوه کار این افزونه به شما دوستان عزیز ارائه کنم . ... در ورژن جدید این افزونه (۴٫۰٫۷) به صورت خودکار برای شما سایت مپ ایجاد میشود . .... now each time a comment is added I get several e-mails with the same ...

آموزش تصویری استفاده از برنامه لاکی پچر Lucky Patcher ...

getandroid.ir/training/.../3500-آموزش-برنامه-لاکی-پچر-lucky-patcher.ht...
آموزش تصویری فارسی و نحوه استفاده و روش کار با برنامه لاکی پچر Lucky. ... مراحل تصویری انجام این کار رو روی برنامه دلخواه به صورت نمونه ببینید : ... آموزش دوم : خرید رایگان موارد پولی در برنامه ها ( خرید درون برنامه ای برنامه های گوگل پلی - بازار -و.

آموزش کار با نرم افزار گوگل ارت

jonior.ir/p/d686dd18c7726d75a8a85db606fd8f8d05
آموزش کار با نرم افزار گوگل ارت به صورت pdf آموزش کار با نرم افزار گوگل ارت به صورت ... ادامه مطلب آموزش کار با برنامه های گوگلGoogle Apps عنوان اصلی : Google Apps ... Acrobat X Training Video با مشاهده این کورس آموزشی بر ساخت فایل های PDF . ... API - Get Started با مشاهده این کورس آموزشی استفاده از Google Maps API را .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ اهنگ فیلم بازی جدید برنامه نرم افزار تلگرام اینستاگرام هستی مرتضی پاشایی دیوار رادیو جوان اپارات داعش نگاه آپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,518
  • بازدید ماه : 2,518
  • بازدید سال : 72,801
  • بازدید کلی : 429,614